אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מהכתפיים ולמעלה, קדימה

דחיקות כתפיים (Shoulder Press) - אחד כפול חמש: 1-1-1-1-1
Push Press - שלוש כפול חמש: 3-3-3-3-3
Push Jerk - חמש כפול חמש: 5-5-5-5-5
משתמשים במשקלים עולים בין סט לסט. זהו אימון כח חזק ויעיל.
פרסמו תגובות, תוצאות ומחשבות בהערות.
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 11 comments

11 הערות קוראים:

היום היה death by burpee, מרגיש כמו שזה נשמע. מקסימום burpee, ב 20 דקות. היעד עמד על 100, ביצעתי בסטים של 5 והגעתי עד 95 קרוב אך יחד עם זאת כל כך רחוק.

אופס, אני זוכר אותך עושה 150 בורפיזים ב 8 דקות וחצי.
http://crossfitisrael.blogspot.com/2007/12/blog-post_9462.html

(טוב, לא זכרתי בדיוק כמה אבל זכרתי שעשית הרבה יותר טוב ממני)
האמנם הדרדרנו או ששיפרנו את הטכניקה?

צודק הלכתי אחורה ובדקתי גם אני וקראתי את הפוסט, שאותו מסתבר רשמתי לא נכון. שתי טעויות מופיעות שם:
א. בורפיז לא כולם היו מלאים, עקב צעירותי הפעורה אז לא הקפדתי על הטכניקה.
ב. הזמנים לא נכונים מדובר ב 24 דקות ו 8 שניות ולא כמו שרשמתי, שגם אז התוצאה באה כתוצאה מטכניקה מזוייפת ולא תקנית.

את אלו של היום ביצעתי באופן מלא, מהירידה עד לקפיצה מעלה עם מחיאת כף מעל הראש, על מנת להקפיד על ביצוע מלא. בגלל ההקפדה על הטכניקה, הכמות ליחידת זמן שונה לגמרי וטוב שכך.
אני מתנצל על הפוסט שפורסם בזמנו שנבע מפעירות, ואני מודה מודה על כך שהפנית את תשומת ליבי לכך.

עשיתי את האימון של היום. הג'רקים שלי מכוערים וגם התבלבלתי ועשיתי 3 בכל סט במקום חמש.
SP - 30-35-37.5-40-45
PP - 40-45-47.5-50-55
PJ - 40-45-50-55-60

היום:
SP - 30 35 40 45 50 (לא הצלחתי להרים את ה-50, כנראה התלהבתי יותר מידי..
PP - 50 50 50 50 55
PJ - 55 55 55 55 60
הצלחתי להרים את ה-60 חזרה אחת לא מלאה ועוד אחת שבסופה (ההורדה למטה) המשקל כמעט נפל עליי - לכן פרשתי באמצע.

מסקנות: יש לי מחסום PJ רציני.

מישהו יודע משהו על מרכז הקרוספיט שיש בחיפה?

מחיפוש קצר בגוגל עושה רושם שיש איזה אחד שמעביר חוג קרוספיט בחיפה. מכיוון שרישמית אין אף ישראלי מורשה (Affiliate), אם האדם הזה משתמש בשם קרוספיט למטרות רווח הוא מפר את זכויות היוצרים של קרוספיט. עוד יותר מעצבן זה (ואני מצטט): "מפתח גישת הקרוספיט בישראל ".
אני מבסס את זה על מה שכתוב פה:
http://www.hoogel.co.il/activity_details.asp?activity=3865
אם יש משהו מעבר לזה אני אשמח שיעמידו אותי על טעותי.

בנץ, אתה צודק. יותר מזה, לפני כשנה התקשרתי לבחור והצעתי לו לקדם אותו אצלי בבלוג, ללא שום תמורה, רק כדי שהעסק יתפוס. והוא היה חשדן לאללה ולא רצה (?)ובשורה התחתונה למיטב הבנתי הוא לא ממשיך עם זה בכלל, זה פשוט היה ניסיון לחוג במתנס.
מעבר לכך, בנושא ה affliate אתה צודק שוב וזה מעצבן. אני בקשתי (וקבלתי) את רשות האתר המרכזי לכתוב בלוג בנושא ומכיוון שאני לא מרכז רגיל (אני לא למטרות רווח ואין לי שום מרכז פיסי), אז הם גמישים עם העניין של affliate.
ולגבי האימון הערב. לצערי אין לי rack כך שאני מתחיל כל מחזור מהרצפה, מה שמוסיף על הקושי ומעצבן. החלטתי לא להתפשר ולהעלות משקל בין כל סט. מספר חזרות בכל סט כנדרש (1 או 3 או 5). אז ככה:
SP: 35- 36 - 37.5 -38 - 40
PP: 41 - 43 - 45 - 46 - 48
PJ: 50- 51 - 53 - 54 - 55.5

דעאל, גם לי אין Rack , הפתרון מבחינתי הוא שני שולחנות שעליהם אני מניח צמיג (לכול שולחן). זה נהדר!
אפשר גם להניח את הצמיגים על הרצפה ועליהם את המוט, זה מאפשר זריקה של המשקולות כשכבד.

אור, זה נשמע כמו סידור מעולה. כל הכבוד על היצירתיות. במקום bumper plates יש לך bumper rack.

הלכתי על משקל קבוע שמאתגר אך עדיין מאפשר לשמור על טכניקה. בנוסף בכל סט היה מס' חזרות קבוע של 5, עם מנוחה של 2 עד 3 דקות בין כל סט.
הג'רק אצלי לוקה בחסר, בסט השלישי עוד ירדתי במשקל כי ראיתי שאני מזייף. ירדתי ל 45 קילו, אבל לרוע מזלי בסט החמישי בחזרה השלישית נתפס לי השריר הכי מעצבן. השריר הקטן הזה באיזור השכמה השמאלית, סיימתי את התרגיל בקרטוע. שני הסיבובים הראשונים (SP ו PP) היו מלאים וטובים.
בהקשר לבעל החוג בחיפה, לפי מה שנראה ברשת אין יותר מקום כזה. האתר שלהם הוסר מהרשת והדומיין נראה פנוי.

כן, זה בהחלט סידור לא רע. אבל יש חסרון בולט והוא, איך לא, משקל רב.
כשהמשקל עולה (60, 50, ואפילו 40 ק"ג) ונזרק ממעל לראש, לדוגמה, המשקולות בעלי הקוטר הגדול (10 ק"ג) נחבטות ברצפה -> וזה כואב גם לה, וגם להן. מה שכן, 60 ק"ג אפשר להפיל בלי חשש מגובה המותניים לרצפה. 40 אפשר מגובה הכתפיים וגם ממעל הראש, אבל בעדינות.

הוסף רשומת תגובה