אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

ריצת בוקר

אימון היום הוא 45 דקות ריצה בהייד פארק על הבוקר.
מי שמשום מה לא יכול, אפשר לבצע התאמות כמו אימון היום הרשמי שהוא הגעה למשקל מקסימום בחזרה בודדת בקלין, חזרה בודדת של דחיקת ספסל וחזרה של overhead squat (שאין לי דרך אינטלגנטית לתרגם את זה). והערה, את זה עושים רק אחרי חימום רבותי, רק אחרי הרבה הרבה חימום.

בכל מקרה, כאן בוקר לונדוני סגרירי וטיפוסי, אבל יבש למרות שדי קר (לא דנמרק, אבל קר).
בערך 40 דקות מתוך ה45 דקות הנ"ל היו בריצה על דשא. ההייד פארק מציע אינסוף דשא רטוב מעט ובוצי (בעיקר במקומות שעוברים סוסים), שנותן לך תחושה נהדרת, בעיקר כי אני רץ עם הויבראם. ריצה שכזו פתחה לי את היום בסבבה, נקתה את הריאות באויר אירופאי דק דק, ואתגרה לי את הכפות הרגליים, כי אחרי הריצה הבהונות היו מעט חסרות תחושה (קר, כבר אמרתי? ובויבראם אין גרביים...).
זה לאור העובדה כי הצבתי לעצמי אתגר חדש, ואני מתעתד לרוץ איתם הרבה יותר מרחק. "מרוץ הר לעמק" שיתרחש בסוף אפריל הוא מרוץ קבוצתי של בערך 220 ק"מ ב 24 שעות. בקבוצה שלי יש שמונה רצים כך שכל אחד רץ במהלך היממה 20-25 ק"מ, בשלושה מקטעים של 7-12 ק"מ כל מקטע. אני מתכנן לרוץ הכל עם הויבראם.
מה עשיתם אתם היום?
Share/Bookmark

By מר קדמוני with 1 comment

1 הערות קוראים:

אז אני מניח שאם הכל ילך לפי התכנון אני אפגוש אותך בהר לעמק ;)
אורגנה קבוצה של שמונה רצים מהמושב שלי ואני מקווה שלקחו אותי בחשבון.. בכל זאת החבר'ה מבוגרים ואני הצעיר שבחבורה.

יהיה מעניין לרוץ עם הויבראם את ההר לעמק זה בטוח..

מה עשיתי היום? בטח לא סקוואטים ומתח! כי היומיים האחרונים (הראשונים שלי בקרוספיט) הרגו אותי.
לקחתי אימון מהחודש האחרון באתר הראשי,
3 סיבובים כל סיבוב 50 קפיצות כפולות בחבל, 50 פשיטות גב.
את הפשיטות גב המרתי בגוד מורנינגס עם מקל מטאטא.
18:09, לא להיט בכלל. סוף סוף הצלחתי להשחיל 5 דאבל אנדרס ברצף.

הוסף רשומת תגובה