אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

תיאום של מפגש קוארדינציה

כאילו במקרה, שבוע אחרי שפירגנו כאן לעדו פורטל, והנה גם רוב וולף מפרגן לו אמש.

עדו, מתי אתה חוזר מתאילנד ומארגן לנו בארץ כזו סדנת תנועה?
אני מתחייב שיבואו!
לא ככה?
מה אתם אומרים?
בואו נפעיל על עדו לחץ חברתי מתון (אני חושש לחץ פיסי לא יעבוד במקרה הזה) ונכתוב בתגובות שנבוא...


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 9 comments

9 הערות קוראים:

אתמול השלמתי את ה50 בזמן של 21:40 כנדרש.

האמת שאני בברלין...
אני מסתובב ומעביר סדנאות באירופה עד אוגוסט ואז טס לארה"ב לתקופה של כמה חודשים של סדנאות שם.
אל הארץ אני כרגע לא כל כך רואה איך אני מגיע... אם תארגנו משהו רציני, אעשה מאמץ. תודה על הפירגון, גם אם צריך לצאת מהמדינה ולעשות רעש בשביל לקבל הכרה...

מדהים, איזו יציבית ושליטה בגוף, הלוואי עליי.
אור, זמן מעולה!!! הכל כנדרש? פשוט מעולה!! כל הכבוד בחור.
עידו אכן יש תחומים בהם קשה להתפתח בארץ, שמח שהתפתחת אבל פחות שמח שזה לא בארץ, אפשר להכניס אותי לרשימת המגיעים לכל המפגשים גם אם הם מתוכננים שנה קדימה ;)

והיום.. סימולציה להר לעמק עם עוד שני רצים מתוך שישה בקבוצה שלי (השלושה האחרים עשו אתמול)
מתכננים לרוץ בבוקר (בוצע) אחר הצהריים ובערב.
מרחק כולל של כ-28 ק"מ.
ריצת ה"בוקר" התחילה רק ב-10 ונמשכה מעל לשעתיים קטע שתוכנן להיות 9.8 ק"מ, לא כי אנחנו מאוד איטיים (להפך, החבר'ה רצו כמו טיל), התברברנו בדרך, להערכתי רצנו 14 ק"מ עם עצירות לשאול על מיקומנו, והעליות של איזור רמת השופט (קטע 19 במרוץ למתעניינים) הצליחו לתפוס לי שרירים שלא ידעתי על קיומם בכלל,
כרגע קצת כואב הראש אבל השרירים בסדר, סקפטי לגבי ריצת הצהריים.

תעדכן יותם, איך היה הצהריים?

ואגב, לפני יותר משנה עשיתי את האימון ב20 וחצי, כרגע היו זיופים (למשל זריקות כדור לא מלאות) + אני לא בכושר P:

אגב יותם, איפה אתה לומד? אולי אני מכיר משם אנשים וכאלה.. אפשר לעשות מתישהו אימון ביחד..

עדיין תוצאה יפה,
עידכון: בוקר 14 ק"מ - משוגע
צהריים 5.6 - עוד שרדנו
יוצא עכשיו ל-9.7, שתיתי קצת איזוטוני ומרחתי בנגאי, לא הכי תקין שבועלם אבל יש סיכוי לשרוד את הריצה הזאת.

אני לומד בנהלל ומתגורר באלוני אבא, עמק יזרעאל,
facebook: yotam marton

וואלה יותם אני מכרכור... אולי באמת אפשר לארגן משהו באזור

יאללה נדבר בפייסבוק, אני בעד לארגן משהו במיידי :)
ראיתי פה תגובה של שגיא על אימון יום הולדת,
אולי הפעם יותר צפונה?

אגב, אור ושאר המתעניינים,
אתמול בהמשך לריצת הבוקר והצהריים, כמו שציינתי נזכרתי בבנגאי המושיע, הלכתי לנוח אחרי הריצת צהריים הצולעת ויצאנו בסביבות 22:30 לריצת לילה עם הפנסים, להרגיש איך התחושה,
היה הרבה יותר טוב עם הבנגאי ולרוץ בחושך עם פנס (ראש) זאת פשוט חוויה, עשינו קטע של כ-11 ק"מ במקום 10 עקב התברברות והיה ממש נחמד.
סה"כ קילומטרז' לשבת הזו: 30 :)
מוכן ומזומן להר לעמק!

הוסף רשומת תגובה