אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מה קורה בבוסטון

שלום חברים מבוסטון היפה והאביבית.

האמת, אחת הערים היפות בארה"ב. למרות שהייתי כאן בעבר, עד לנסיעה זו לא יצא לי להסתובב בעיר ממש, ואתמול, וגם הבוקר, טחנתי קילומטרים (גם בהליכה וגם בריצה), ואכן יפה כאן. יפה מאוד, אפילו.
אז את החלק הספוטיבי יותר התחלתי אמש ורצתי עם עמית מהעבודה משהו כמו 6 ק"מ, בקצב איטי ורגוע, בשבע בערב, שמש רכה ומזג אויר מדהים, עצים מלבלבים וסטודנטים מנגנים בגיטרה על הדשא ומאכילים ברווזים. פשוט סבבה.
את מסלול הריצה אתם יכולים לראות להלן:

הבוקר, לעומת זאת, קפצתי לביקור ב Crossfit Fenway. מדובר בaffiliate חדש, רק חצי שנה, וכבר יש להם 110 מנויים, שזה יפה מאוד. יש להם "קופסה" נחמדה, במקום טוב, על ציר ראשי ושילוט חכם שאי אפשר לפספס, ו JT, הבעלים, הוא בחור צעיר, נמרץ וחביב להפליא. בקיצור, הצטרפתי לקבוצת האימון של 7:30 בבוקר (הקבוצה של 6:30, חמש בנות, בדיוק סיימה). אנחנו היינו שישה, בהדרכתו המצוינת, יש לומר, של JT. התחלנו בחימום של קפיצות חבל כפולות, אח"כ מתיחות ותנועה (למדתי כמה דברים), ואז 3-3-3-3-3 של Push press. ציוד טוב ואוירה נעימה. 60 ק"ג. אח"כ אימון היום שהיה 4 כפול 400 ריצה ועוד 50 סקוואטים. הייתי די גמור מריצות, ובכל זאת, קרטעתי וסיימתי ב 14:59. יכול להיות הרבה יותר טוב, אבל היה בהחלט מספק. וגם קניתי לי חולצה שלהם. למזכרת.
בקיצור, אין כמו אימון חזק על הבוקר לפתוח לך יום טוב של עבודה בחו"ל. והנה אנחנו לאחר האימון.


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 10 comments

10 הערות קוראים:

דעאל אני מברך אותך פה בשלל ברכות של אהבה !!! אם אתה מבין למה שאני מתכוון : )
קרוספיט פנווי אכן נראה כ BOX מלהיב ומגניב כאחד.

איזה כיף לקרוא פוסטים כאלו, יאללה מתי יפתחו מכון קרוספיט באיזור שלי למה הם מחכים שהידיים שלי ירעדו.

מי זה יפתחו קובי, תרים את הכפפה ידידי ;)

קובי יאללה, מוסך עם ציוד כבר יש. סע להסמכה וסגור את הפינה הזו ; )

לא נראה לי שבקרוב אני אשנה מקצוע מפיסיקאי לבעל מכון קרוספיט עדיין יש מחויבות כלכלית, זה סכה"כ תחביב, לגבי אימונים משותפים עם אנשים בסביבה בכיף אם מישהו במבשרת מעוניין אז סבבה אני לא צריך הסמכה אני מחפש ללמוד לא ללמד. היחיד ממבשרת היה מושיקו והוא ברח לעשות תואר אולי הוא יפתח אחרי התואר.
דרך אגב ציוד זה כמו צעצועים זה לא באמת נחוץ זה סתם כיף. דרך אגב קניתי קטלבלס בראם ספורט ב 12 ש"ח לקילו היה רק עד 16 ק"ג אבל הוא אמר שאמור להגיע גם 24 ו 32.

צבי אם כבר מדברים על הסמכות, אתה חושב שהקורס שווה את המחיר 1000$ + הוצאות הטיסה עבור יומיים הדרכה, נראה לי יותר הגיוני לקחת קורס כזה למשל
http://www.wingate.org.il/Index.asp?ArticleID=443&CategoryID=809
אלא אם כן אתה רוצה להיות AFFILIATES. מה דעתך בתור אחד שעשה את הקורס, או אפילו לקחת אימונים אישיים בהרמת משקולות אולימפית.
כמה אתה מרגיש שהקורס תרם לך לשיפור הטכניקה וביכולת לתקן ולאמן מתאמנים אחרים?

חבר'ה, יש משהו מאזור כפר סבא / רעננה / השרון שמתאמן קרוספיט?
הדבקתי כבר את כל החברים שלי ואת אחי, אבל הם כרגע בקטע של קרוספיט משקל גוף. מצאתי בכפר סבא גלובו שהוא יחסית ידידותי לקרוספיט. rack ואפילו באמפר פלייטס, וגם חוג קטלבלז (אני עדיין צריך לשכנע אותם לתת לי להשתמש בקטלבלז כשאין חוג, הם משום מה קושרים את הכל באיזשהו חדר עם משקולות). מישהו בעניין? אני מביא את הטבעות.

סטס:
למה שלא תצטרפו לקבוצה של עומרי בהרצליה?
יש אנשים שמגיעים מרחוק יותר, כמו ראשון לציון וכפר ויתקין.
שווה לבוא אפילו לאימון אחד בלבד, להתנסות :).

אני בקשר עם עומרי,
ועשיתי אצלו הדרכות של משקולות אולימפיות.
הבעיה היא שזה לא הכי פרקטי עבורי כרגע לסוע כל יום להרצליה, אני אחרי שנתיים קבע, בלי רכב ולפני טיול.

כל יום? הלוואי... :)

גם פעמיים בשבוע זה טוב לתרגול ולאימון התנועות העיקריות.

הוסף רשומת תגובה