אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

אני פשוט לא קולט את זה!

אחרי שבוע מקוצר על חוף האוקינוס אני ממריא הבוקר בדרכי חזרה לארץ הקודש. משאיר מאחור דקלי קוקוס, חופים ומכוניות עם גג פתוח (אמרתי מיאמי?), וחוזר לשגרה מבורכת של אוכל טעים וספורט שאני אוהב (בחדר הכושר של המלון המפואר הזה, כמה לא מפתיע, יש רק מכונות ומכשירים במיליון דולר אבל אין בכלל משקולות חופשיים או מקום לעשות מתח. לנוכח העובדה שלרוץ עדיף בחוץ, בשביל מה לעזאזל אנשים הולכים לחדר כושר מפואר כזה אם אי אפשר להתאמן כמו בנאדם?)

האירוניה מתחברת לי לדברים שקראתי השבוע - פוסט נחמד מאת RG, הודי אמריקאי ובלוגר חביב. אז הנה תרגום קרוב למקור ומעט מקוצר, להנאתכם, על מיתוסים מקובלים בציבור שאני פשוט לא קולט איך אנשים ממשיכים להאמין בזה:
  • לאכול פרוסת לחם בלי כלום זה משביע, אבל לאכול חתיכת גבינה/בשר בלי כלום זה טפשי?
  • לרוץ מרתון זה להיות בכושר אבל לעשות דדליפט זה טירוף?
  • לעשות כפיפות בטן זה מועיל אבל מסוכן לעשות push press?
  • חייבים לארוז תיק תרופות כשיוצאים לחופש, אבל לקחת תוספי מזון זו טפשות?
  • סנדוויץ מקמח מלא ועוגייה זו ארוחת בריאות אבל לאכול סטייק שמן עם ירקות מוקפצים זו התאבדות?
  • סלט עם לחם זה בריא, אבל המבורגר בלי לחמניה זה רע?
  • זה בסדר להמליץ לאכול 3 כוסות אורז בכל ארוחה, אבל 3 כוסות של ירקות בכל ארוחה זה בלתי אפשרי?
  • לדאוג לילד שלך זה להאכיל אותו עם החרא התעשייתי, אבל להאכיל אותו בבשר וירקות שבשלת בעצמך זה לא מעשי?
  • קורנפלקס לארוחת בוקר זה בריא ונוח אבל אגוזים ופירות יער לארוחת בוקר לא?
  • להזמין לחם בבר סלטים זו בחירה לגיטימית, אבל להזמין סלט בפיצריה זה מוזר?
  • לחיות עם עמידות לאינסולין או סוכרת זה מקובל ולגיטימי, אבל להמנע מקמח וסוכרים זה אדיוטי?
  • לא לעשות שום פעילות גופנית זה לא ביג דיל, אבל לדלג על ארוחה אחת מדי פעם זה מסוכן?
  • 400 גרם של פחמימות ליום זה נורמלי, אבל 100 גרם חלבון ביום זה סכנת נפשות?
  • לשלם לרופא זה בלתי נמנע, אבל לשלם עבור המזון איכותי זה יקר?
  • לאכול שניצל תעשייתי של מאמא עוף זה צהרים בריאים אבל לאכול סטייק טרי יסתום לך את העורקים?
אהבתם? הסכמתם? יש לכם עוד משפטי מחץ להוסיף לרשימה?

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 3 comments

3 הערות קוראים:

מי אמר שכל זה זה אידיוטי ?
לדעתי אף אחד .....מצטער

דווקא לא הבנתי את הפוסט ?

א'

אופס, אם אני צריך להסביר את הפוסטים שלי, כנראה שהכתיבה שאני מדרדר.
:-)
לא יודע עם מי אתה מדבר, א', אבל האדם הממוצע ברחוב שישמע שאתה לא אוכל לחם, מרים משקולות ואוכל שומנים יציע לאשפז אותך בו במקום, וזאת בזמן שהוא עצמו בטוח שהוא "שומר על הבריאות" אבל בפועל אוכל זבל (סוכרים ופחמימות מעובדות)...

היי מר קדמוני, אחלה של פוסט. תודה.

הוסף רשומת תגובה