אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

מה אוכלים ביום מילואים?

אתמול הייתי ביום מילואים שכזה, אי שם בדרום הרחוק. חד יומי. חד ערכי.

יצאתי מוקדם מאוד ומכיוון שידעתי שלא אחזור עד הערב, ושלא יהיו לי יותר מדי אופציות לארוחה ראויה, שקלתי את צעדי. ידעתי שהאוכל במטבחי הצבא עוד לא שמע על "שמנים לא תעשייתיים" ולא שמעו שם על בשר שאינו מעובד.
אז מה אוכלים?
אז פתחתי את היום שלא כמנהגי (כי בדרך כלל אני לא אוכל מאומה עד לצהרים) ואכלתי על הבוקר חביתה בחמאה משלוש ביצים + גבינת קצ'קבל. ידעתי שכבר זה יכול להשאיר אותי שבע לכל היום כמעט.
אבל ליתר בטחון ארזתי לי קופסה קטנה מפלסטיק עם כבד. רק כבד. פשוט ומוכן. היה במקרר.
וזהו.
באחת בצהרים אני נישנשתי לי כבד מתחת לאיזה עץ בבריזה הנעימה (באמת שהיה מזג אויר נעים אתמול) וכל השאר ישבו והזיעו בחדר האוכל.
לחדר האוכל נכנסתי אחר כך רק כדי להוציא לי כוס מים עם קרח.
בדרך לקנקן עם הקרח ראיתי את הסלטים, את תפוחי האדמה והשניצל המתועש ומה אני אגיד לכם: לא עשה לי שום חשק. כנראה שאני פשוט כבר נגמלתי. אני לא אוכל יותר את הדברים האלה (הדברים האלה = מזון תעשייתי ושמנים צמחיים). דרך אגב, היה לי קשה למצוא קנקן עם מי קרח כי ברוב הקנקנים היה מיץ פטל. יאממי.

אני מקווה שגם אתם אכלתם טוב אתמול.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

כשהאיש שאיתי עשה מילואים נהגתי לשלוח איתו מדי יום אוכל לכל היום.

נעמה

אבל מה עושים כשיש חודש מילואים?

כשיש חודש מילואים, עניין האוכל פחות מטריד. יותר מטריד אישה שנשארת לבד עם הילדים חודש... (שזה לגמרי מופרך. ברוך שעשני זוגתו של ג'ובניק)

מר קדמוני בכמה גרם חמאה בערך אתה מטגן כמות של 3-4 ביצים בשביל שלא ידבק?

אני אמנם לא דעאל, אבל אני מטגן בכ- 15 גרם חמאה (פחות אם יש שומן מהבייקון D:)

אני מעולם לא שקלתי או מדדתי את כמות החמאה בחביתה, אני פשוט שם שיהיה בשפע. זה שומן מעולה ובריא כשלעצמו.

ובכל זאת אני שואל
בחודש של מילואים תעסוקה מבצעית
מה אוכלים?
להגיד לטבח שאני חולה צליאק ? ( ואני לא אני פשוט אוכל פלאו)

זה אפשרי. אני חושב שבמילואים המפתח הוא לאו דווקא רק הטבח אלא מ"פ המפקדה. דבר איתו כשהוא לא לחוץ (לא ביום שתופסים קו בבקשה) ותסביר שאתה לא אוכל קמח כי זה בעייתי לך (מבחינת עיכול, ועוד). תבוא עם הצעות איך זה מסתדר בלי שהוא מתאמץ ועדיף אחרי שבדקת אותן עם מנהל המטבח. ספר לנו איך הולך.

הוסף רשומת תגובה