אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

רמאים חדשים עם רמאויות ישנות

מיקי שיחק אותה ונתן לינק לתכנית הבוקר של גיא ואורלי ושם הקרדיולוג ד"ר קיציס (בדקה 50:40) אומר סופסוף מעל גבי מרקע הטלויזיה את מה שכאן ידענו מזמן: אין שום בעיה בצריכת בשר, ביצים ושומן וה"אשם" היחיד בהשמנה הוא קמח וסוכר (ואני אוסיף: שמנים תעשייתיים הם עוד רעה חולה משמעותית, אבל בסדר, הרופא עושה עבודה הסברתית טובה מאוד גם ככה).

אז במקרה ועדיין אתם מקבלים מיילים זועמים מטבעונים אדוקים שמאשימים אותי בהרג סיטונאי של בע"ח (ישירות) ובני אדם (דרך דיאטה בה אוכלים בשר שכביכול היא "מנוגדת" לטבע ומעודדת תחלואה), אתם יכולים להרגיע אותם שגם איגוד הקרדיולוגים בארץ סופסוף יצא מהארון וזורק לפח את המיתוסים האומללים האלה שרק יצרו דורות של שמנים וחולים, באדיבות משרד הבריאות כמובן.
ולעומת החדשות הטובות האלו, הנה שירות הפוך ורע לציבור שהופיע גם הוא בתכנית בוקר. היום בתכנית של ניצולת השרדות אחת, הופיעה ד"ר אורית מאיר (היא ד"ר לנטורפותיה. כן, יש דבר כזה) והמליצה על דיאטה לפי סוג הדם שלך. היא הגדילה לספר שהאבחון לפי סוג הדם נכון רק 70% וכדי להגיע ל 100% אבחון דיאטני נכון ומדויק חייבים לקנות אצלה גם (תחזיקו חזק) אבחון קינסיולוגי. היא גם הואילה להדגים איך האבחון הזה מתבצע, והאמת, כל כך השתכנעתי שאני חושב לפנות שוב לשר הבריאות בבקשה שיוסיף את הגברת לסל הבריאות: הנבדק מחזיק את הידיים לפנים ומכיוון שבמשך החיים החזקנו הרבה מזונות בידיים, אז על ידי "סגירת המעגל האנרגטי" היא יודעת אילו מזונות יהיו מעכשיו טובים לנבדק ואילו רעים.
מדע טהור ומשובח כיין המשומר.
היא אמרה למנחה שלפי סוג הדם שלה B היא יכולה לאכול חופשי בשר אבל לא עוף, והיא יכולה לאכול חופשי מוצרי חלב אבל רק עד 5% בדיוק. מעל זה זה לא יסתדר לה עם סוג הדם. בגלל שגם אני B, נלחצתי לאללה. מה אעשה עם כל המוצרלה 22% שיש לי במקרר עכשיו? ומה אתן לילדים היום לארוחת צהרים. נרגעתי רק ששמעתי אותה אומרת שלבעלי דם O מותר עוף, ואני חושב שלפחות חלק מהילדים שלי יש O, אז נראה לי שיהיה להם מה לאכול היום. איזה מזל.
אח"כ היא אמרה שהבעיה העקרית בתזונה בכלל היא בסוכר וקמח, וזה בסדר, אבל כל העטיפה הרמאית הזו היא דרך יצירתית ונבזית לחלוב מאנשים אומללים את פרנסתם. מה אומר ומה אדבר, אולי אני נאיבי אבל בחיי שנפעמתי מעזות המצח, מהשרלטנות ומהיכולת של אנשים אשכרה לשלם כסף ולשים את התזונה שלהם בידיה של מן מכשפה שכזו. ביקור באתר שלה מראה שהיא מוכרת עוד שלל קשקושים ונבזויות.
משוגעים, תרדו מהגג.
וטיפ לעורכי תכניות הטלויזיה: חאליק, אל תתנו במה לקוקואים כאלה. אנשים עוד עלולים להאמין להם.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 8 comments

8 הערות קוראים:

אתה קופץ מוקדם מדי, לא יציאה מהארון ולא נעליים.

אם תקרא את המסמך בעיון, אתה תראה שם חזרה על אותן מנטרות שהורגלנו אליהם (שומן רווי זה רע, המיעטו בביצים וכו'). הפעם, הוסיפו המלצה *סופר-מסוייגת* לדיאטת "דלת" פחמימות (30-40% זה דל?) למקרים ספציפים ומולה כמובן המלצות חזקות ביותר לדיאטות מועטות שומן (ראה את ההמלצה לדיאטת DASH, עם 7% שומן רווי ומטה!).

המסמך:

http://www.israel-heart.org.il/images/position/nutrition0411.pdf

העניין הוא כזה: הד"ר שהופיע בתוכנית בוקר, הוא תומך ותיק באטקינס. הוא, בדיוק כמו המדענים הגרועים בצד השני, קורא משהו אחד ואז מסיק מכך את הדעה המוקדמת שלו. הוא, כמובן צודק בחלק מהדברים שהוא אמר, אבל הם בהחלט לא מבוססים על המסמך הזה.

אני האמנתי לדוקטור כמייצג את דעת האיגוד אבל לא הצלחתי למצוא את המאמר באתר (הדי דפוק) שלהם אז תודה שומר הלילה על ההפניה. אתה צודק. המסמך הזה הוא רע. רע מאוד. ושווה לת*ת.

והערה נוספת: אני מזמין את כולכם לקרוא את המאמר הזה, לפחות את חלקיו הראשונים ואת המסקנות. הוא מראה עד כמה עמוק הבלבול והמבוכה בקרב הקרדיולוגים והם פשוט לא מסוגלים לומר דבר ברור אלא כל פעם דבר והיפוכו. המסמך הזה הוא אות עניות לועדה שלא מסוגלת לקבל החלטות ולהציג עמדה ברורה ואמיצה נוכח הנתונים אלא לכתוב הרבה ולומר כלום בו בזמן. גם "שומנים זה רע" וגם "דיאטת דלת פחמימות היא טובה". גם "לאכול יותר שמנים צמחיים" וגם "לנקוט בדיאטה ים תיכונית" שהיא דווקא מאוד מצמצמת את האומגה 6. באמת יופי. העיקר לא להרגיז אף אחד ולא לנקוט עמדה. קרדיולוגים כפוליטיקאים קטנים.

דעאל הו דעאל
אל נא תתעצבן.
כי יבוא יום הגואל,
בנתיים המשך להתאמן.
נאכל לרוב שום וטחינה
וכמובן נפסח על מרגרינה.
נשתה רימונים וחלב קוקוס
בתוספת פטרוזליה וכבד קצוץ!
נחטוב עצים, נרוץ בעוצמה, נהפוך לאנשי פלדה!
נשחק בטבעות, מתח וחבל וניהיה לדגל!
נניף משקולת אולמפית.
כי הרי ביננו אין על קרוספיט...

:-)
אולי הבלוג הזה לא עוזר לבריאות שלכם, אבל הוא בטוח עזר ליצירתיות של מישהו פה...

בדיוק לפני כמה ימים מצאתי את ה- PDF שבקישור של שומר הלילה והגעתי למסכנה מאוד דומה - הם לא יודעים על איזה רגל לעמוד ולא רוצים להרגיז אף אחד.

אם כי אני חייבת לציין שזה פעם הראשונה שאני רואה מסמך בעיברית שאומרת משהו טוב על דיאטת "דל"-פחמימות. זה גם משהו, לא?
(והיתי קוראת לזה "מופחת פחמימות", "דל" זה מתחת ל-20%.)

דינה

שלום חבר, שמי איזבלה איתן, ואני רופאה ואני בת 45. אנא קרא את עדות חיי האמיתית שלי, יש לי כוונה חיובית שהמידע הזה יעזור למישהו שקורא את המאמר הזה, תוך יומיים לשקם נישואים מקולקלים ולשקם את יחסי האהבה האבודים. אחרי שנים של מערכת יחסים עם איתן, הוא נפרד ממני, עשיתי כל מה שיכולתי כדי להחזיר אותו לאהוב אותי, אבל כל מה שעשיתי היה לשווא, כל כך רציתי אותו בגלל האהבה שיש לי אליו , שאלתי אותו עם הבטחתי לכל מה שהיה לי, אבל הוא סירב. הסברתי את הבעיה לעמית שלי בעבודה והיא הציעה לי לפנות לאשף אהבה שיוכל לעזור לי להחזיר לו את האהבה, אבל אני מסוג האנשים שמעולם לא חשבו שחלק מכשפי אהבה קיים או עובד, לא היה לי ברירה אבל כדי לנסות את זה, שלחתי מייל לערוץ הקסם והוא אמר לי שאין בעיה שהכל יהיה בסדר לפני שלושה ימים, שהאקס שלי יחזור לפני שלושה ימים, הוא זרק לחש אהבה לאוויר באופן מפתיע היום השני היה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר. המאהב לשעבר התקשר אליי בפלאפון, כל כך הופתעתי שעניתי לשיחת הטלפון וכל מה שהוא אמר זה שהוא כל כך מצטער על כל מה שקרה שהוא רצה שאחזור אליו על כך שהוא אוהב אותי כל כך. כל כך שמחתי ולכן התחלנו לחיות באושר ביחד. בדרך זו אתה יכול ליצור איתו קשר אם אתה צריך עזרה כלשהי אתה יכול ליצור איתו קשר עם כתובת הדוא"ל הזו:drapata4@gmail.com או ליצור איתו קשר ב-whatsapp / viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

הוסף רשומת תגובה