אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

גיבור מהסרטים

ביום ראשון בערב התחלתי חוג שחיה (שוב).

זה לא שאני לא יודע לשחות, אלא שאני לא יודע לשחות באפקטיביות. אני מתעייף יותר ממה שאני מתקדם. פעמיים בשבוע ב 21:00 עד 22:00 בערב. רוח קרירה בבריכה ומים חמימים מיום של שמש (ומפיפי של קייטנים). רע זה לא. מבטיח לדווח על התקדמות אם ארגיש כזו.
בעניין אחר, אתמול פורסם אימון של גיבור חדש שמאוד מתחשק לי לעשות, אך עדיין לא הספקתי. Luce שמו. שלושה סיבובים של קילומטר ריצה, 10 muscle ups ו 100 סקוואטים.
ניסיתי לעשות הערכה מקדימה, כמה זמן זה אמור לקחת לי (בהכירי את מגבלותי ויכולותי). נגיד כל ק"מ יקח 6 דקות, בממוצע. סביר, כולל פקטור התעייפות באחרונים. 10 עליות הכח על הטבעות יקחו לי 4 דקות כל פעם, בממוצע. 100 סקוואטים אמורים לקחת גג 3 דקות. זה אומר שכל סיבוב, אם אני לא מתרכך לי פתאום, אמור להסתיים בלא יותר מ 13 דקות וכולם יחד בתוך 39 דקות. זה הולך להיות ארוך וקשה, והחשש הגדול שלי הוא מהתפרקות שלי muscle ups האחרונים.
מה דעתכם? נשמע סביר? מהו היעד התיאורטי שלכם?
והנה, כדי לקבל מוטיבציה, אשה חזקה במיוחד (ומתעמלת אולימפית), אמילי אווזדו:


Share/Bookmark

By מר קדמוני with 5 comments

5 הערות קוראים:

לפני כמה ימים עשיתי RJ עם 10 מתח במקום חבל ו35 שכיבות שמיכה במקום 50,הייתי בטוח שהולך לקחת לי לפחות שעה בסוף סיימתח ב40 דקות ,והמוסר השכל הוא אל תזלזל בעצמך דאעל

וואי בטח יש לה שרירי האמסטרינג מטורפים... אני חייב לנסות.חחחח
אני כרגע בבואנוס איירס מחפש מועדון מתאים להתאמן בו, כרגע הייתי במועדון שהייתי צריך להתנהג בזהירות ולא לשבור את הרצפה ... אני בקשרים עם איזה מישהו מהפייסבוק מנסה לעזור לי אוף אני משתגע כבר לא התאמנתי בצורה סדירה כבר איזה שבועיים...

מאיפה על התוכניות האלה יוצאות ומי ממציא אותם?
זה משהו על בסיס מדעי או שסתם אחד קם בבוקר מנסה אימון ועל זה נקרא שם האימון?
מה עם אלמנט המנוחה בין אימון כח אחד לשני עם עשיתי אימון סקווט היום,לא סביר שאעשה אינטרוול ביום למחרת,וכנ"ל לגבי שרירים אחרים שצריכים את המנוחה גם ברמה העצבית וגם ברמת השריר,כדי לא להיפצע ולהתיש את מע' החיסון..אשמח לתשובות..יום נפלא

שלום אנונימי וברוך הבא (מומלץ לאמץ שם).
אני מבין שאתה תוהה על הרעיון שמאחורי קרוספיט ועל הלוגיקה שבשיטה. אלו שאלות סבירות מכל מי שנחשף אליה לראשונה. על שאלות אלו כבר כתבתי כאן די בהרחבה בעבר, ואני יכול להפנות אותך לפוסטים שכתבתי בנושא ותמצא את חלקם תחת "התחל כאן" ואחרים תחת קטגורית "פילוסופיית קרוספיט".
קרא, ותחזור להגיב ולשאול.
ובקצרה: קרוספיט היא שיטה ששמה דגש על גוון, עצימות ופונקציונאליות. היסוד המקרי או הרנדומלי בקרוספיט משלב הגיון פנימי, ואני גם ממליץ לך להפרד, ולו לצורך הקריאה וההבנה, מתפיסות "מקובלות" לגבי מה מותר ומה אסור. יכול להיות שתופתע.

היי דעאל
מה שלומך?
אני ביצעתי את התרגיל, אך מכיוון שאין לי טבעות ניסתי לעשות שרירי ידיים- אז עשיתי 20 כפיפות שמיכה
ו100 סקוואטים...אני יכול להגיד לך שלקח לי סיבוב ראשון 5 וחצי דקות
אבל סיימתי על 22 דקות לבסוף
ודרך אגב..4/5 ימים והרגליים שלי עדיין תפוסות..
וגם ממליץ לבצע את התרגיל/סט של 21,18,15 וכו'
של מתח ובטן..תרגיל חזק ביותר..

הוסף רשומת תגובה