אתר זה נראה הכי טוב בדפדפן Chrome

יאללה, אימון לפסח

אימון קטן בחצר הבית, היום, בהשראת סיפורי יציאת מצרים ולכבוד הפסח המתרגש עלינו לטובה.
(זוכרים: אנחנו בעניין של אימון פונקציונאלי וכיפי)


אהבתם?
עוד סרטונים שלי מסוג זה תמצאו כאן.

Share/Bookmark

By מר קדמוני with 9 comments

9 הערות קוראים:

אנונימי,
I'll take it as a compliment
(לא הכרתי את מר פודר וסגנונו, אבל גיגלתי קצת. שוקרן).

הרווחת את המצה (נטולת הגלוטן) ביושר! וגם הצלת את האומה!
יישר כואח!

יופי של אימון מעורר השראה לי דוקא הזכיר ross style,
המלצות ליעול, להרים את השק קצת יותר גבוהה, ממליץ להשתמש בקלטות אודיו של bass rutten הן מחולקת לסיבובים של 2 אן 3 דקות לסיבוב של איגרוף, איגרוף תאילנדי, או הכל הולך תמיד מצליח להוציא מימני יותר מאשר סתם לזרוק קומבינציות מהראש.
אם לא בא לך להוריד את הכפפות במהלך האימון אפשר להשתמש בכפפות פתוחות כמו ב MMA ולהישאר איתן כל האימון.
משום מה סרטונים תוצארת הארץ יותר כיף לראות.

תודה חברים. אני אכן מאוד אוהב את Ross ואת מה שהוא עושה.
אני באמת צריך כפפות פתוחות כאלה (ואולי גם לסדר לי משהו יותר נוח לשנות את גובה השק. היום זה סיוט להוריד ולתלות אותו חזרה כל פעם. אני פשוט צריך להתקין גלגת נורמלית). סרטונים תוצרת הארץ באמת יותר כיף לראות כי זה עושה את כל העסק יותר נגיש ו"אמיתי", אני חושב.

לפני שאתה מדגים אימון בשק איגרוף לך תלמד קצת איך מתאגרפים..
בתור אחד עם ניסיון גדול בתחום

חומד, אולי יש לך ניסיון גדול באגרוף, אבל כנראה יש לך ניסיון קטן ביחסי אנוש. אני לא מלמד פה אגרוף, אלא עושה כיף. לא בא לך טוב? סע הלאה.

גדול!!
אהבתי..
להוציא אגרסיות על .....

חחחחחחח כל הכבוד לך!!!
מזמן לא צחקתי ככה :)

הוסף רשומת תגובה